Hellre vännerBack to the top

Visst har det varit tufft nu, men tack och lov att jag har mitt jobb. Där är fullt upp och jag behöver inte tänka så mycket. Karnevalsfirandet gick ju an, men det blev med en klump i magen. På söndagen delade vi på grejorna i lägenheten och det var tufft. När jag kom hem till mamma och pappa hann pappa precis fånga mig när han öppna dörren, då benen vek sig under mig och jag bröt ihop. Hade hållt inne allt under karnevalen så det var väl dags. Nu ska vi bara dela på det andra som är i mormors förråd, vilket är en hel del.

Jag vill att R ska fortsätta vara i mitt liv fast vi inte är tillsammans, annars känns det som bortkastad tid och vi känner ju varandra så bra. Hade hyrt tre filmer, bland annat Will Smiths nya som är R.s favoritskådis. Så när R ringde i måndags och sa att han var krasslig körde jag in och byte den mot en blue ray och så hade vi filmkväll. Då fick jag gosat lite med våra små pälsiga barn också som ska bo hos honom. Visst känns det konstigt, men hellre vänner än inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0