Ice age 3Back to the top

Dessa filmerna är verkligen inte bara för barn! När jag kommit över ilskan över incidenten på bian slappna jag av totalt och njöt av Ice age för tredje gången, dock på svenska eftersom jag var och så den med min syster och hennes barn. Ice age var rolig även en tredje gång och barnen skrattade mycket och ofta. T2 ville se den en gång till och tyckte vi skulle gå och köpa den på film direkt efter bian, men vi fick ju förklarar att det inte riktigt funkade så.

Historien är på upprepande och ny. Sid den klantiga sengångaren är fast besluten om att skaffa vänner eller en flock som de säger nu när Manny ska ha barn och bilda en ny mammutflock. Vännerna råkar ut för ett nytt äventyr när Sid klantar till det rejält närhan stjäl ett par dinosaurieägg och tror att han kan uppfostra dessa.

Betyg: 3/5 LLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0