London: Dag 2Back to the top

Dag två blev en mycket lugn dag. Bror skulle vara hemma och vänta på ett paket från Frankrike och ålade sig ur allt han lovat vi skulle göra dagen innan. Istället skulle Run the roomie följa med mig till vaxmuseet efter att hennes möten i skolan var färdiga, men det drog ut på tiden och jag fick ett mess att vi skulle göra det en annan dag kanske. Vid det laget var det inte lönt att åka in i centrum själv för då skulle vi snart ut och äta med brors kompisar. 
De hade gjort reservation på en Sushi restaurang och skulle få mig till att smaka. Nog för att jag blivit bättre på att äta varierat och prova, men det var ett mirakel att jag satt på restaurangen överhuvudtaget som där luktade. Ännu värre blev lukten när deras sushi väl kom in, det nästan vände sig i magen på mig. Är mega känslig för fisklukt och äter ingenting från havet! Jo, Kalles kaviar om det räknas, men det finns perioder när jag inte klarar av det hlr. Själv åt jag kyckling Taryiaki och det var supergott. Tittade på klockan för att konstatera att det var min födelsedag om 2 tim, vilket min förvånade bror redan glömt. Hmm...oväntat! Efter middagen var alla supertrötta och vi skiljdes där. Jag och bror gick in om ett lyxigt hotell och sa hej till en av hans polare för att sedan sätta oss på bussen hem totalt redo för en dejt med kudden vid midnatt.



Kommentarer
Postat av: andie

härli resa du verkar ha! ja gillar din tröja du har som profil bild. Fjortisar brukar ha den men du ser bara fierce ut i den ;)

2009-07-31 @ 14:18:52
URL: http://fashionshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0