Någonstans där ute!Back to the top

Som jag skrivit innan har mitt humör varierat friskt, men idag har det varit stabilt. Ser verkligen fram emot London och tänker läsa lite i Lonely planet så jag klarar mig där själv för det lär nog behövas. De jag besöker har ju jobb och så!
Var lite nervig igår av tanken, men nu är jag glad att jag bokade :)

På jobb kan det sticka i ögonen med lyckliga par som bildar familj, men idag vände jag på det istället. Någonstans där ute väntar min blivande man och det fick mig att le och känna lite hopp. Tänker dock inte leta efter han på ett bra tag!

Nu ska jag över till Jess för lite sällskap av henne, sönerna och Tess som bakat kladdemuffins. Fick reda på deras planer på face och bjöd in mig ;)

Today life is good!

Förresten några tips på vad jag inte får missa i London?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tk för det trevliga sällskapet :) Hoppas du får det jättebra i London :) KRam

2009-07-23 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0