Tack och lov för vännerBack to the top

Nu när det finns en hel del tid över och att den helst inte ska spenderas med att grubbla är det tur att jag har mina vänner. Första dagen på karnevalen klädde och sminkade Gabbi och Tessan mig för att jag skulle muntras upp och följa med och se Timbuktu.
Igår hade jag en bra dag och jag kände för att ringa tjejerna och höra läget. Gabbi och Li skulle köra till hbg och fika så jag hängde på, vilket jag aldrig hade gjort om mitt liv fortfarande varit detsamma. Då kom jag allltid hem från jobb och hoppades på att få lite tid med R när han väl kom hem. Vi var nere i hamnen och glassa och jag beställde en frapino (är det rätt Gabbi?) på Espresso House. Innehåller inget kaffe, men jag funderar på att lära mig det dära.

Slutsatsen är att jag varit på tok för lite med mina kompisar och bara gjort lite inhopp då och då. De är tur att jag har dem nu och att de finns där för mig fast jag varit en sån toffel. Nu ska det umgås flitigt!



Tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Hofve

det tycker jag du gör rätt i, vännerna och speciellt är alltid dem som finns där <3

2009-07-17 @ 16:06:22
URL: http://hofve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0