5-års dagBack to the top


Idag har jag och Rickard varit tillsammans i 5 år. Skulle se ifall han kom ihåg det, men trots många pikar om att det var den 18:e och tiden går så snabbt så trilla inte poletten ner. Fick ju praktiskt taget säga det istället! Först tänkte jag inte säga något, utan ge han en present på kvällen för att han skulle skämmas över att inte ha kommit ihåg, men det kändes taskigt.

Den 18 juni varje år har R tagit ledigt från träning för att gå ut och äta med mig och ha en riktig helkväll fast det är vardag, det är den enda dagen på hela året som jag kommer före innebandyn, men inte i år. Idag ska han träna, men vi skulle nog hinna med en bia efter, alltid något.


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott! Hoppas att ni hade en mysig kvæll!

2009-06-19 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0