Jobb som babyproffsBack to the top

Som jag nämde innan har jag fått jobb på babyproffsen och har jobbat och haft utbildning hela veckan. Det är jättekul! Jag ser det hela som min mammautbildning inför framtiden. Man blir sjukt sugen på att skaffa en liten kotte när man ser alla gravida som kommer och köper vagn o.s.v. De beställer sin vagn, sen när det börjar bli dags monterar vi ihop den och ser till att alla grejor är med. Det är lite som att man hjälper storken som kommer med barnet, för visst är det så det funkar ;)

Hela veckan har jag haft bilstolsutbildning och sålde idag min första och fick hjälp att montera den i bil. Vagn har jag nog redan sålt tre stycken skulle jag tro. Allt detta kommer att ta lång tid att lära eftersom allt detta med barn är en enda djungel och utbud och konkurrenter är inte få. De säger att de är nljda med mig och att de tycker jag lär mig snabbt. Nästa vecka ska jag gå runder och fälla upp och ner vagnarna och träna på  att spänna fast bilstolar.

Det är underbart att jobba, det är skönt att återigen längta till helgen och veta att man har en inkomst. Kommer nog blogga en hel del om babygrejor nu :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det verkar jätteroligt. Fast får lite ångest över tanken på framtiden, hur lär man sig om man inte får ngn utbildning! Äsch, du kan få följa med mig överallt när jag ska ha barn. I framtiden alltså ;-)

2009-06-05 @ 18:53:42
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Anna Lövdal

Gud så kul, jag vet att det var länge sedan men hur fick du då jobbet? Jag har alltid velat jobba på en barnbutik och är mycket kunnig om producterna. Tacksam för svar :)

ps. jag älskar din blogg <3

2010-12-30 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0