Caroline Winbergs hudvårdsprodukterBack to the top


Modellen Caroline Winberg har lanserat en egen hudvårdslinje till i mitt tycke billiga priser om de skulle visa sig vara bra. Jag vill beställa hem och prova, men får dem nog inte skickade till Schweiz så det får vänta 2 månader tills jag är hemma i Sverige igen.

Intervju med Winberg:
Hur bestämde du dig för att lansera en hudvårdsserie?
- Eftersom jag länge använt samma produkter från franska apoteket som dock inte går att få tag på i Sverige eller New York kändes det naturligt att tillsammans med min agentur Stockholmsgruppen utveckla en egen linje. På så sätt har jag alltid tillgång till produkter och jag har en chans att dela med mig av något jag verkligen tycker är bra.

Vad är målet med produkterna?
- Syftet är att göra bra, effektiv hudvård till ett rimligt pris. Anledningen till att vi bara säljer på nätet är delvis för att hålla nere priset så att alla har råd. Gå in på [url>http://www.stockholmsgruppen.se/ så kan du kolla in mina produkter.

Vilken är din favorit i serien?
- Hmm...egentligen alla, men face moisturizern kan jag inte vara utan en enda dag och body lotion med en doft som heter "fresh crush" är fantastisk. Jag använder den nästan som en parfym.

http://www.stockholmsgruppencosmetics.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0