HAN imiterar Britney sjukt bra...Back to the top

Var inne och läste lite på aftonbladet som vanligt och kom över ett videoklipp på en man som heter Derrick Barry som är ett Britney Spears fan som numera lever på att imitera henne. Jaja, ännu en dragqueen med lite attityd och ingen skam i kroppen tänkte jag, men där fick jag. Jag är så sjukt imponerad av att han kan se så kvinnlig ut och faktiskt vara lik Britney i både utseende och moves. Alltså dansen och rörelserna är så sjukt bra imiterade att du faktiskt tror att det är Britney du tittar på. Han var tydligen med på America's got talent och gick nog till semifinal. Se först aftonbladsklippet för att se hur han gör om sig till Britney, så ni vet hur han såg ut innan. Ni kanske inte blir så övertgade där, men gå sen över till youtubeklippen och ni kommer att bli övertygade om att denna man är en sjukt bra Britney. Två av youtubeklippen är dåligt filmade, men du ser hans moves.


I America's got talent:

Show efter hans medverkan i programmet:


Vad tycker ni, visst rör han sig precis som Brittan?

Kommentarer
Postat av: Jenny W

riktigt sjukt. tillochmed lik utseende mässigt!!

2009-03-11 @ 22:46:32
Postat av: C.H

Hej linabina! Jag måste bara få fråga dig en sak! Hur har du fått så att du kan skriva olika saker i varje flik? För mig blir det så att om jag trycker på "nytt inlägg" och skriver, så blir det i alla flikar, hur väljer man en specifik flik att skriva i? Skulle vara väldigt tacksam om du kunde svara! Dra iväg ett mail, skulle vara evigt tacksam!



Please, det tar dig 2 minuter att svara på denna fråga! :)



[email protected]



P.S fin blogg! :)

2009-03-12 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0