Beslutsångest...Back to the top

Just nu är jag oförmögen att göra beslut. USA lr inte, vilken skola? Japp lr kexchoklad? A lot like love lr Cant buy me love? Jag kan inte ens välja vad jag vill se och äta längre. Just nu är det budgivning på en lägenhet vi nog vill köpa, men man blir ju alltid svitt när priset går upp upp. Kanske ska vi vänta på ikea lägenheterna istället. Var och såg dem i Kävlinge igår för att fatta ett beslut där också, de var fina, jag gilla dem. Ändå inget beslut!

Och om jag skulle åka får vi tillgång till dessa lyor när jag är iväg. Jag blir knäpp av tanken att R ska dekorera lägenheten själv ;) Men mest är jag arg för att jag sparat pengar till att kunna göra något och nu när jag inte har jobb måste jag nalla av de pengarna och nallar då av drömmen. Men argast är jag nog att jag är så långt ifrån min orginalplan som det bara går. Ni som känner mig känner till the plan.

Sorry att jag inte skriver något roligare, men detta är mitt liv just nu. Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0