Feel like breaking things...Back to the top

Vissa personer önskar att de har pengar till att köpa en massa saker. Jag önskar att jag hade pengar till att ta i sönder alla saker jag köper för att de inte fungerar som jag vill. Jag vet inte hur många gånger jag har varit nära att slänga min mobil i väggen, men resonerat med mig själv att jag kommer att ångra det big time sen för att jag behöver den dagligen och får bara lägga mina pengar på en ny. Kan dem inte uppfinna en aggressions mobil som är så intakt att man kan slänga den i väggen utan problem, jag menar de har ju gjort vattentåliga. 

Just ny är det så att jag vill kasta min dyra mac i väggen för att den vägrar ladda upp bilder på bloggen, så det är därför det inte har blivit så mycket nytt. Har försökt i flera dagar! Nu ska jag lägga över bilderna på extern disk och lägga upp den på en av de andra fyra datorerna som nu finns i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0