Fint att vara hemma hos tjejernaBack to the top

I tisdags blev det fika med Gabbi och Sara på dagen och DH kväll med hela gänget på kvället. Det var ljuvligt! Att bara snacka om allt möjligt, inte nödvändigtvis tjejsaker även om det lätt blir så. Inte mycket har förändrats förutom att vi blir äldre och kanske mognare hihi...men barnasinnet har vi minsann kvar ändå. Det var trevligt att träffa er alla girls, även om jag skadar allas öron genom att prata några decibel högre precis som innan ;)

Igår kväll var jag hemma hos Sara och och såg Greys. Solskens Gabbi var också där och visade mig lite roliga saker, jag kiknar av skratt bara jag tänker på det. Sen följde jag med Sara och hämtade hennes mor i hbg för jag fick vänta tills R hade sett färdigt fotbollen hos Dahla, för att vi alla måste samåka i mamma och pappas bil. Får ta saker för vad dem är nu!

Talking about my girls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0