Inget kul...Back to the top

Har inte skrivit på senaste för att det inte finns något att berätta. Mina dagar är långa och sega när man inte har något jobb att gå till och inte har en så kallas inplanerad semester. Jag är ofrivilligt fri från jobb! Har sökt lite och letat lägenheter, men aldrig ska någonting gå lätt till. Blir arg på mig själv för att jag är så slö och låter detta tynga mig. Just nu känner jag inte för att göra någonting, inte ens något kul.

Har även fått reda på att jag inte blev antagen i Lund som hade inträdesprov och intervjuer. Känner mig kass! Så ska det pluggas i Sverige så blir det i Gbg och jag vill vara kvar här hemmaomkring ju. Jag menar det är ett treårigt programm. Kan ni se mig bo i gbg i tre år framöver. Får se vad det vanliga antagningsbekedet säger när det kommer. R såg detta som ett tecken att följa min dröm att plugga lite i USA. Är det ett tecken på att jag ska dra och inte att jag är kisskass!?

Totally bummed

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Det är ett tecken och du ska verkligen göra det!

2009-05-20 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0