M o P på besök...Back to the top

Först kom mamma och pappa på torsdagen så de hjälpte oss med packning och städning, annars ströva vi runt i vackra Chur. 
Här äter vi på Arcas! Jag var ju tvungen att visa mor och far att jag faktiskt kan äta sallad numera, iallafall den nedan. Honungsmarinerad kyckling med sesamfrö, blandsallad och italiensk dressing...mums,
Jag bjöd ju även på min berömda smulpaj, då vi hade ingredienser och importerad vaniljsås i massor.
Rickard bjuder pappa på kaffejög inne på Spanska Bodegan, där han brukade titta på fotboll.
Där man har ett grisben fastspänt på disken...najs.
I Schweiz kan man dricka rent vatten i alla fontänerna. R demonstrerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0