Uppgifter...Back to the top

Idag skulle egentligen jag och Gabbsan åkt och shoppat förnödenheter i till min garderob, men ingen av oss har tillgång till bil idag, så det blev inte av. Antar att vi varit lite bortskämda och kommit till en ålder där kollektiv trafik till och från shopping inte är ett alternativ. Men sen kan jag vara så paradoxal och ändå rekommendera denna dyra kollektivtrafik till andra ;)

Istället sitter jag inne när solen skiner och jämför försäkringar till bilen R eventuellt ska köpa. Men hitills ligger de på en del. Ska även tvätta och städa lite och givetvis knåpa ihop en arbetsansökan så jag kan komma igång med det också. Med andra ord har jag mina och andras uppgifter på mig vilket är tråkigt, men vad gör det, jag är ju i nuvarande läge ledig i oändlighet. Vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte får jobbat i sommar!

Men lite shopping ska det minsann bli av i dagarna om jag så ska tjuvkoppla någons bil för att ta oss där. Med det uttalandet kanske jag ska efterlysa ett tillvägagånssätt för att tjuvkoppla en bil ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0