Canary Wharf playdayBack to the top

Jag jobbar i businessmeckat Canay Wharf som är relativt nybyggt som jag förstått det och ser det. När jag klev av där första gången så blev jag förundrad över höghusen och allt det stilrena. S sa "det är ju bara betong", men jag kommentera att det var fin betong :) Så här är mina berättande lekbilder från Canary Wharf när jag var hög på musik och redbull en tidig morgon.


Måste ju alltid gå igenom dessa med mitt Oystercard, men gud vad smidigt...I love it.

Här möts du av dagens nyheter och aktievärlden på en skylt med rullande text.

Love...


På Cubitt steps satt jag och filosofera denna morgon...

Look right...

I detta mallet jobbar jag :)



Dags för tuben hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0