SöndagBack to the top

Sov som sagt länge idag också och det visade sig att Em hade gått upp och städat sitt rum imorse, ja vi har vars ett nu. När hon tittade in till mig så sa hon "ska inte du städa". Det är så roligt när folk väl kommer till skott med att göra något och tycker helt plötsligt att alla andra ska komma till skott också. Jag är själv sådan :)

Städning ser det inte ut att bli, inte streamning heller eftersom Em messa mig att pallra mig in till stan, hon lånar mig pengar till att se New Moon med henne tills jag får lön på tors. Why not, jag menar, jag kan inte låta henne gå själv eller hur!? ;)

XO XO

Kommentarer
Postat av: Nils N

De var ju snällt av Emelie..

2009-11-22 @ 19:26:52
URL: http://stefatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0