2 sides of everythingBack to the top

Varför måste jag vara så ambivalent, så negativ och positiv, så jävla 2  sidig. Fråga mig om någonting och jag analyserar det från 2 håll. Fråga mig vad jag känner för någonting och jag ger dig ett paradoxalt svar. Saker är ju oftast inte svart eller vitt, det finns en gråzone liksom, men ibland är saker faktiskt svarta eller vita, men då tenderar jag att göra det svart och vit på en och samma gång. Är ju uppväxt med "BOIS" ju, men come on.

Jag är kapabel till att både älska och hata på en och samma gång och med andra känslor kan det variera från dag till dag, timme till timme. Creepy! För det gör att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag egentligen vill och känner. Detta gör beslut och framtidsplanering väldigt svårt!

Jag har tackat ja till 2 jobb och söker skolor i tre länder och kallar det att hålla fönster öppna, men hur många fönster ska man vädra!? Är det ens rätt fönster? Kanske blev jag vilsen när det tog slut, kanske har jag varit det hela tiden, men jag vet en sak och det är att min värld vändes upp och ner och jag beräknar inte att få den ordningen tillbaka på länge. Men just nu gillar jag mitt upp och ner perspektiv, hmm...tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0