Abercrombie and FitchBack to the top

Första dagen när vi gick runder i stan och delade ut CV.s så fick jag en brilliant ide om att vi skulle leta upp Abercrombie & Fitch eftersom vi blev lite killtokiga när vi gick där på trottoaren och skulle visa varandra vad vi hade för smak på killar. Det tog ett bra tag innan vi hittade det eftersom vi skulle av regent st ner på en gata och följa den till en byggnad som inte ser ut som en affär och det var det ju inte riktigt heller.

OMG...jag har trott att där skulle gå runder typ tre lättklädda personer av varje kön, men affären var invaderad av snygga arbetare. Det var som att gå in på en klubb för där var nersläckt, hög musik och luften var tjock av parfym. Vid dörren står två snygga killar på var sida och precis innanför står en kille utan tröja. Vi blev totalt generade av detta upplägg eftersom vi inte kom för att handla kläder precis eller visste att det var så pass. Överallt och då menar jag överallt där inne stod snygga killar och tjejer i röd flanell skjortor, jeans och flip flops. Hur kan de ha råd med så mycket personal? Har hört att det inte är så bra betalt så det måste ju vara att man står där av ren status. Som munnen smakade parfym när vi gick ut därifrån istället då!
Är faktiskt inte så inne på väldigt rippade muskler. Jag är så svensk och säger att "lagom" är bäst så ganska många av killarna faller bort på det. Men sen var det de som hade ansikten som riktigt manliga hunkiga änglar...grr. Fann mig själv säga til Emelie, "såg du käkarna på den där killen", också lite skäggstubb på det...lovely. Kanske ett återbesök nu när vi vet hur det ser ut så vi inte blir så generade nästa gång. Tjejmodellerna var riktigt tunna med små bröst, skönt att sillisarna hållt sig borta någonstans.
En väldigt naughty tanke är att vara anställningsansvarig på Abercrombie & Fitch :) Fast då hade det blivit lite ändringar för när jag googlade för att få bilder till detta inlägg var där många killar, men inte en enda jag tyckte var riktigt snygg. Nä, mer Michael scofield, Jesse metcalfe (trädgårdmästaren i DH), Beckham, Brad Pitt och swedish and american vikings ;) Vad objektifierande jag känner mig...

Kommentarer
Postat av: Sophie

ah det ar helt underbart vilka grabbar de finns!

Jag gar ocksa bara o dreglar nar jag ar dar inne.

Men inte for o gora dig besviken.. Jesse Metcalfe ar ganska nergangen. IRL ser han ut som han varit pa charter resor alldeles for lange!



Kul att du bloggar :)

2009-10-09 @ 00:41:04
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0