Ännu en party helg i LondonBack to the top


I fredags var vi ute med ett par austarliensare och vi började kvällen med att komma riktigt sent. S som hade planerat värsta guideningen av Notting Hill. Det blev en trevlig kväll på Westbound tror jag det hette som totalt tagits över av australiensare. De dansade lite tokigt och vi tänkte att det är väl trevligt att de kan bjuda på sig lite tills vi förstod att de var seriösa. Lägg ihop alla dansstilar (även indiandans), plussa armhävningar, skutt och golv för att sedan ta minus taktkänsla, så har du en dansande australiensare. Det var tydligen deras grej att sätta väskorna på mitten av golvet och dansa runt dem på de mest tokiga vis.

Förfest med lillebror och Andre som var på besök.

På lördagen hade vi sjukt ont i fötterna men tog oss ändå för att dansa lite på Vendome med bror, Fi och M. Så även detta blev en riktig partyhelg. På söndagen vägrade jag gå ur sängen så ont i fötterna jag hade! Tänkte nu ska jag fan aldrig mer gå ut eller iallafall hoppa över lite, men det ser ut som att vi ska ut redan på ons igen...no pain, no gain lr vad säger man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0