Chokladprovning o visningBack to the top

Idag har jag provat en massa choklad nere i källaren och inte nog med det, jag drog en fuling att jag inte provat innu och fick med mig en hel påse hem också till Emelies förtjusning.

Jobb går bättre, men även om minchef är chill så är hon inte så pratglad. Hon är nog van vid att sitta i den butiken själv dag ut och dag in. Men nu trappas handeln och förbredelserna upp inför jul så nu lär vi vara fler i butiken.

Hade ett förslag idag på hur vi skulle paketera effektivast, men det var inte uppskattat, utan istället för att ta emot förslag så ska det göras den långa offektiva vägen. Blev lite lack innerst inne för man märker när vissa människor inte kan ta till sig en ide om den inte kommer från dem själva. Så i mina arga tankar fick jag lite storhetsvansinne och tänkte att jag hade minsann drivit butiken på ett annat vis, och det ett bättre vis, vilket jag helt ärligt tror på faktiskt.
Ibland får jag bara en sådan våg av uppenbarelser hur vissa arbetsplaster hade kunnat vara bättre från alla möjliga håll som PR, effektivitet, system, butiksdisplay osv.

Efter jobb tittade vi på ett rum i lägenhet vid Brick Lane, men läget var nog det enda som var bra för området, huset, lägenheten och rummet var katastrof. Ska titta på ett annat rum i mile end på lördag och en i sheperds bush, själv bor jag gärna i bush.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0