Cream Cheese BagelBack to the top

Idag unnade jag mig en cream cheese bagel på lunchen, det var längesedan. Blev tokig i dessa när vi var i USA och ville ha en varenda morgon. När vi kom hem såg jag till att vi alltid hade cream cheese i kylen och köpte med mig bagels hem från Lund ibland. Antar att jag hade en fas som vanligt när jag blir hooked! Mmm...

Tjejen som skulle gjorde den råkade lägga lax på den eftersom jag sa cream cheese classic också hade de en salmon classic till specialpris så hon tänkte fel. Hon bredde en ny till mig, men lade på samma paprika som vart på laxen så lukten från bageln var fisk och ni vet hur mycket jag hatar den lukten. Ville gå tillbaka och byta, men åt den ändå, som tur är smakade den inte fisk. Ville inte ställa till det för henne för det visade sig att hon var ny på jobbet och det har man ju lite sympati för nu...

Själv sålde jag en chokladask för 21 pund istället för 15 pund idag, som om den inte redan var dyr nog :)

XO


Kommentarer
Postat av: therese

[email protected]



Precis, man måste ju vara lite turistig men du kanske har koll på något mysigt uteställe och matställen också som inte är för mkt turister på! =) Tack

2009-10-29 @ 08:01:03
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0