En chill fredagBack to the top

Egentligen skulle vi gå ut med Fi idag och spana en ny hett klubb, för min del iallafall :), men Em kastade in handduken och det kanske var bäst för mig så. För det första vill man helst gå ut två eftersom Fi brukar vara lite upptagen och stressad på klubbarna, plus att man vill  inte ta nattbussen hem själv.

Men vad som var bra var väl att jag nu tagit mig i kragen och ska sova i någorlunda tid och ta mig upp och kanske göra högskoleprovt imrn. Varför jag fortfarande säger kanske är att de inte hade plats för mig att skriva, men att jag står i kö om någon inte kmr. Jag har kölapp nummer tre så chansen känns inte så stor, men upp tidigt med choklad och banan för att palla dagen ska jag. Anmälde mig i Sverige, men det är för dyrt att flyga hem att göra det så istället måste jag betala avgiften en gång till här. Japp, kanske kunde haft lite framförhållning!

En annan anledning till att det är bra att stanna hemma ikväll är att jag är tokförkyld och hostar som bara den, vill bara inte inse det. Så istället blir det gotte, universitetsansökningar och kanske lite stream. En lugn fredagkväll här i London med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0