FlygplatsenBack to the top

Igår var jag lite väl tidig på flyplatsen och dessutom i min pyjamas. Ja ni läste rätt! Det blev lite stressig på morgonen eftersom jag skulle hinna till södra delen av London till min bror innan 12 så jag satte mig på bussen i min pyjamas (mjuskisbyxor, t-tröja och en hoody utanpå). Men väl hos bror var det snabba pix och ett två tre så var jag på väg till flygplatsen i pyjamas "lite väl tidigt" enligt bror. Dahhh, det var ju meningen att jag skulle dusha och byta om hos han innan.

Hade några timmar att döda på flyplatsen, så det blev dyrt internet och pafrymluktning och lite telefonpratande. Lite väl parfymosande var kön genom säkerthetskontrollen lång och jag hade en barnvagn som körde på mig bakifrån hela tiden. Tur att hennes barn var så sött att jag inte kunde fräsa. Hon förstod nog inte att hon körde in i mig för när hon väl såg det så var det "oh Im so sorry dear".

I kontrollen tog de min väska åt sidan och spanade in min nya I-pod. Hon sa: "Oh...is it the new one, oh...it has a camera and it's so light". Kunde ha varit en riktigt bra apple reklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0