Fy för vilken helgBack to the top

Det har varit en helt snurrig helg som har varit både i Lina anda och inte. Jag kan tyvärr inte förnya mig helt så jag är precis lika snurrig som innan, men jag har partajat, jobbat, partajat och jobbat. The old Lina hade inte gjort det. Kanske ska kalla bloggen adventures of new Lina ;)

Trodde helgen skulle vara hårdare faktiskt för att jag gick all in med dricka och tid. Det lär väl slå mig närsomhelst antar jag, har väl fortfarande lite redbull i systemet. Berättar om helgen snart, ska få tillgång ti lite bilder först tänkte jag.

Annars är det filmkväll i dag, Fast and Furious också ska jag packa till London. Måste veta kilona snarast så jag vet hur många Felix tomatketchup jag kan få med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0