Jobbade på kändisfestBack to the top

Igår blev jag och Emelie inringda till att jobba på en VIP klubb som servitriser, men eftersom jag är förkyld ville jag inte servera på en sådan klubb och gå och hosta och snörvla. Lite senare skickar G att han har ett jobb i garderoben till mig på samma klubb så jag kan snörvla hur mkt jag vill. Han är så go! Vi fck båda panikhandla varsin vit skjorta och jag fick tressa hem, slänga på mig rätt kläder också bar det iväg.

Första timmarna städade jag i garderoben, det var som att lägga passians lr nått för jag parade ihopa all nummerbrickor på galgarna osv. Det tog ett tid innan gästerna kom och då hände jag in jackor i en halvtimme för att för det mesta bara stå och le så jag fick ont. De kallade festen clohe partyt, så jag tänkte att det kanske först var designern, men det var tydligen en film som visats på filmfestivalen igår kan jag tänka mig. Så förbi jackrummet går Julian Moore och någon som hängde in jackan säger "Loved your movie". Kliche!

Sen står jag där och Em kmr ut till mig och berättar att Mamma Mia paret är där och hur snygga dem är. Jag var dock fast i garderoben utanför festrummet så jag var inte riktigt en del av festen. Festarragörerna kom förbi och flörta lite dock ;) Till sist får jag faktiskt se Amanda för att hon skulle till ladies room med sina 2 vänner och hon var jättefin, men gud vad kort hon är. Moore var också kortare än man tror! Em var ute och röka när de lämna klubben och såg alla paparazzi fotograferna slänga sig över dem och följa efter deras bil.

Kvart över 2 inatt fick vi sluta och det var gött eftersom vi fått tiden 3 lr längre. Em sa att hon dött om Rob Pattison, micha Barton och Kate Moss hade varit där, visade sig att de redan varit där nu när jag letade bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0