Min första jobbedagBack to the top

Idag skulle jag upp tidigt, vilket inte hade varit ett problem om jag hade kunnat sova. Em kom hem lite i tre inatt och var helt slut efter sin första arbetsdag så vi snackade lite så jag vet inte hur sent jag somna. Gick upp i tid iallafall och drack en redbull, men det tog ett tag innan jag hittade byggnaden jag skulle jobba i.

Det var ett stort rum vi skulle servera och vi var mycket personal. Där kommer jag och ska servera för första gången, men ska låtsas att det är gång hundra. Men det gick ganska bra faktiskt, jag överlevde och tyckte till och med att det var kul lite då och då. Fick en adrenalinkick av det! Spillde lite sås, råka servera med vänstran en gång och man ser så tydligt att man gör fel då, men men no biggies. Nu är jag en erfarenhet rikare och imrn ska vi jobba igen! Suss ska söka jobb på samma ställe imrn, får se hur det går.

Efter jobb satte jag mig med en tidning och min i-pod vid fontänen på piccadelly circus och bara njöt av att vara i London eller iallafall någon annanstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0