Party the London wayBack to the top

Helgen har varit helt galen alltså och inte för att det har flippat, utan för att vi har festat som prinsessor i  helgen. Vi möter upp Fi fredag kväll och går till en bar som heter Diva Beach där hennes underbara och snälla pojkvän M bjöd på drinkar. Fi berättade även om sin perfekta födelsedags present...ett par Louboutin skor. Med tappade hakor kunde vi inget annat än att instämma om att det är perfekta presenten...lr vad säger ni tjejer?
Sedan drog vi vidare till flashiga club Jalouse, gick förbi hela kön och gick in gratis. Väl därinne flödade gratis drinkar och du stod aldrig tomhänt, det såg gentlemannen M till. Folket på stället såg riktigt bra ut, men det kan bero på att en del av dem var fotballers och A&F modeller ;) Kvällen var med andra ord ljuvlig och många gånger tittade jag och Em på varandra precis som att vi inte kunde förstå att vi var där.
Fi frågade om vi var på att gå ut på lördagen också och givetvis var vi det. Men först var vi på Zoo bar och såg fotbollen, bara svenskar och danskar i princip. Fais och Suss ville inte gå ut efter det så jag och Em åkte mot Vendome själv och mötte upp Fi. Hon hade kvällen till ära tagit på sig sina Louboutin skor, och som vi kastade trånande blickar på dem. Som kvällen innan gick vi förbi kön, in gratis och stod aldrig utan drink i handen.
Jag kan säga att jag har ont i fötterna, men det är också allt jag har att anmärka på. När jag läser igenom detta så låter det lite skrytigt, men jag bara berättar som det är. Ett stort tack till Fi och M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0