Cv, ansökningar...musikBack to the top

Eftersom jag skaffat Spotify nu och fått min i-pod så kretsar mycket kring musik just nu. Måste lära mig i-poden oxå!

Annars fyller jag i en millång ansökan till SMC som har hundra paragrafer som jag antagligen bör läsa igenom. Den 15:e öppnar studera för ansökningar till vårterminen i Sverige och jag ska försöka igen med att komma in.

Förutom det har jag äntligen fått skrivit ett kasst CV och ska försöka knåpa ihopa ett "personal letter" till SMC. Tycker inte om att skriva om mig själv när det kommer till sådana saker. Vet inte vad brevet ska innehålla alls!

Nu är syster och T3.s på besök här ikväll och ska äta gott så det är vad jag ägnar kvällen åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0