London updateBack to the top

Har inte skrivit eftersom internet legat nere några dagar, men  här kmr lite uppdatering. Jag anlände med pappa till London i måndags kväll och det blev att vi tog varsin drink på hotell Metropolitan där bror jobbar. På tisdagen mötte jag upp pappa för lite fika och sightseeing, men han hade redan klarat av en stor del av sightseeing biten själv eftersom jag drog lite på början av dagen.

Tisdag kväll blev det utgång eftersom F.s bror varit på besök och det var hans sista kväll i London. Det blev lite förfest och ut på en klubb. Hade jättetrevligt, men det blev nog någon drink för mkt kände jag dagen efter när jag skulle möta upp pappa hans sista dag här för att gå på vaxmuseet. We had a blast! Hade seriöst kunnat resa jorden runt med pappa. Det blev utgång även i fredags, men i övrigt har det varit lugnt.

Ytterst lite shopping har blivit gjord och plånboken ler väl över det och det har inte blivit några utsvävande bussresor denna gången.

Pappa har nog bilder på alla broarna över River Thames nu och förra gången bjöd jag ju på bilder på London Bridge. Så denna gången hade jag som mål att besöka "swivel bridge" som jag av någon anledning kallar den. Den som var med i senaste Harry Potter filmen iallafall. Nörd, jag vet!
Can u see my magic wand?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0