Sugarrush och ofrivillig semesterBack to the top

Det är inte att rekommendera att få en sugarrush kring midnatt. Kl är 2 och jag är så pigg att det inte känns som att jag kmr att sova på hela natten. Såg film sent och åt nästan en hel BJ bägare, inte så bra.

Antar att jag också ligger och vrider och vänder på mig eftersom jag fick reda på idag att där inte är tider på jobb och att jag är ofrivilligt ledig in i oktober då jag ska jobba en v när en kollega är på semester. Bor förvisso hemma, men poängen var att tjäna pengar medans och inte bara flyta med

Så nu undrar man vad som finns att göra under denna ledighet mer än att stirra över ekonomin och hänga med vänner. Funderar på att sätta mig på nästa plan till London istället och se om där är några strötimmar att jobba där kanske. Om inget annat så är det ju lite bättre att vara där och dra, känner man nog att man lever iallafall.

Ska ju leva i nuet och  nuet är jag ledig....should i go with the flow and jump on the next plain?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0