A triple celebrationBack to the top

Nina har flytta hemmifrån och till staden Hbg, gillas för jag har redn sovit där 2 nätter haha :) Det blev inflyttningsfest på lördagen hemma hos henne, mycket trevligt. Madde fyllde 26 så det firades ockås, och att jag fyllde 25 dagen innan :)


Snyggos...

Catrin roomie kom till hbg för att festa med oss...hon tyckte vi var mycket mogna haha...ja vi är 25, men släppa loss kan vi göra ändå ;) Det värsta var när jag var så lat på fyllan att jag inte tog bort mitt gamla nagellack och tog C.s som stod ute på balkongen för att måla över...ja, där i mörkret såg det rött ut, men i ljuset var det ill rosa...mina naglar var färgen jag hatar och igenom lyste min gamla röda nagellack, det såg för jävligt ut, men jag förtjäna det :P





Sötis...

Maddes B-day gift från Max hahah....

Naawww...Nina tyckte jag och Maddes skulle firas på hennes inflyttningsfest så hon hade köpt vars en tårtbit till oss och fick alla att sjunga <3


Nya klänningen som jag gick ut i med prislappen fortfarande på. Trodde Tessan ryckte av den, kände inte den, men där var den när jag tog av mig när jag kom hem till Nina efter klubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0