Any moment you will hear my spirit explode...Back to the top

Mitt humör pendlar nått fruktansvärt, men det är bara för att jag är stressad över att jag åker snart och ska glömma något och att jag har grejor att göra och folk jag vill träffa, men istället står jag och segar på jobb...och det är seeeeegt. Jag vill träffa vänner istället, men snart är det semester, dock inte med er :( Mardrömmar har jag också och det värsta är när du bär med dem till verkligheten. Som när du somnar om och det är samma dumma dröm. Idag har jag varit tokarg på en av mina vänner för något hon gjorde i min dröm...sjukt haha.

Imorgon, fredag lyckades jag få ledigt halva dagen så jag kan ha en T1 dag med henne. Lovade att jag skulle vara hemma på hennes födelsedag för längededan, men så blir det inte. Istället så ska hon på modelcasting imorgon och sen ska vi mysa runder i Malmö. Ska bli så kul att hänga med mini me om hon håller temperamentet i styr haha <3

Nu är jag typ färdigpackad redan! Skulle knappt ha några kläder med, men ändå blev det en hel del. Nu ska jag bara beta av listan över saker att göra innan jag åker och ja Nina, ditt USB är med i planen :P

Ett glas vin för att lugna nerverna :P
Pappa fick inget för mamma haha, stackare, får zippa på mitt glas då. Nu är det mys och god mat med mamma och pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0