Crash, boom, bang...Back to the top

Amen, jag har ju en hel helg att berätta om juh...ihh...haha...men det är så sent nu och jag är så trött. Har assignment som ska vara inne redan imorgon natt så jag  borde läsa ut detta kapitlet här nu...men ögonlocken är så tunga. Sov ju knappt inatt och gick upp 6.45. Han dock blev lite chockad...någon kallade mig vid sitt efternamn inatt...tydligen var jag gift i min dröm eller något haha...no time to analyse...let it go...time to go to school.

Skulle crasha typ 4 klasser för bättre schema, två var inte lönt att crasha, den andra var man tvungen att vara i ett program för att få och jag får reda på ifall jag får den jag lyckades crasha på onsdag. Politisk filosofi <3 blev salig av att läsa alla namn på filosoferna. Annars var det tre timmars psykologi mellan 19 och 22...suck...sent...tröttsamt...tuffare än jag trodde, men ok. Har dock kommit fram till att jag nog inte ska ta vatten över huvudet och ska läsa 13 units bara istället för 16, jag får väl gå här en termin till eller något. Bättre att jag fokuserar och får bra betyg än bara samlar units.

Hmm om jag pillar mig i håret så här och försöker se söt ut så kanske jag har större chans att få kursen än de andra...umm...öhh...kanske inte...:P

Vill ju vara här nästa termin ändå om älskade lillebror kommer hit och pluggar <3 Han håller på att bestämma sig :) och jag har redan gjrot upp ett två årigt schema till honom...I'm peoples counsler :) Haha...nu blev inlägget så långt att jag lika bra kunde berättat om helgen :P...soon soon...upp tidigt och träna innan skolan imorgon...dvs om Sandra kan få upp mig...ahh hon bor här lite nu <3

Vi alla håller tummarna att C får sitt pass på posten idag så hon kan sätta sig på ett plan hit DIREKT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0