First day of school tmrwBack to the top

Jag får panik...jag är inte redo...jag dör...ahh kör den ofta nu...jag dör...hmm...det var så äckligt att jag nästan dog...dramaqeen :P

Ingenting tycks riktigt gå som det ska här just nu, speciellt inte när jag inte har ett fungerande kort att handla med...jag och mitt kort...det är ju allt...livet...kontroll...kärlek!? Visakort kom snart...hade haft ett mastercard nu om inte Ica banken hade fuckat. Mest måste jag få rätt på mitt skolschema, måste crasha min 5:e klass...har jag tagit vatten över huvudet med 5 klasser? Ihhh...ni skulle dö om ni så räkningen på att plugga dessa klasser...money flies...

Vill inte jobba heller :P...bara tillfällig känsla kanske...man vill ha det andra när man har det ena lr what...klockan är natten här...do I make sense...

Har skulla pyssla med mina konstverk i lugn och ro också...nope...istället har jag irrat runder som en höna med avhugget huvud...örk...men sant...min kropp är hyper, mitt huvud not so much. Ni ska få se dem alldeles snart...om bara de tre limsticken jag köpt hade funkat...WTF 3 st...trodde först de var enormt barnsäkra...nope...sönder...just my luck.

Wish me luck tmrw...I might just die :P Ohh yeah...min roomie C är inte här innu, hon har klantat med sitt visum...hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0