Goodbye Sweden, hello New YorkBack to the top

Idag har man jobbat flitigt, sen blev det mys och mat på Inferno med lillebror, kusin och vänner. Tack alla för att ni tittade förbi och höll mig sällskap och sa hej då. Nu sitter jag här klockan tre på natten och nojjar över vad jag eventuellt kan ha glömt. Allt är i stort sätt packat utom datan jag sitter och skriver på.

Imorgon ska jag upp klockan 7, handla lite på CG och åka till jobb med bagaget. Jobbar från 10 till halv 6, sen kommer mormor och hämtar mig och kör mig direkt till flygplatsen i Ängelholm...visst ja, ska skriva ut vägbeskrivning...se där. Väl i Stockholm har vi nu bestämt för att det blir middag och sova och inte fest, landar 20.40. I NY landar vi klockan 2 på dagen och ska ta in på vårt hostel precis vid Central Park där vi har eget rum :) Åhh längtar så...snart står jag där...in the big apple.

På återseende allihopa, ska försöka uppdatera lite på bloggen eftersom där är internet på hostlet. Hör ni inte av mig så kan jag var upptagen eller så är det ett skumt hostel...ihhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0