If she wanna rocks, she rocks, if she wanna roll, she rolls...Back to the top

...if she wanna stay, she stays, if she wanna leave, she leaves...she doesn't care how she gets there, as long as she gets somewhere...

Nu har man varit igång hela dagen med en massa ärenden. Några kvar på väla imorgon så det blir lunch där. Min väska var typ packad, men sen var jag tvungen att göra om den i högar av priotering 1 och 2...hög nummer 2 gick inte ner :( Väskan är 21 kilo och jag får ha 23...fan ta de nya reglerna. Innan fick man ha två väskor med typ 25 kilo i var. Nu ska man bo i USA i typ 1 år innan och då hinner man ju samla på sig lite, men ja, man får väl ordna det på något sätt.

Ni skulle garva om ni såg mig sortera...allt skulle slängas...mm visst...dessa gamla byxor kan ju vara bra att måla i någon dag haha, dessa har jag ju lagt så mycket pengar på. Det mesta har jag använt en eller två gånger, eller faktiskt aldrig. Mamma blev tosig när hon såg kläderna jag skulle lämna med prislapp fortfarande på, rev av dem, nöjd nu :P Hon tvinga mig att slänga skor...ahh...om man har seperations ångest från skolådorna, tänker då hur det var att slänga skorna...grät nästan :P

Är livrädd att jag ska glömma något. Kvällen har varit stressig av att rensa allt och packa som jag skulle tagit tag i för länge sedan. Alla jag velat träffa och säga hej då till har jag inte heller fått klämt in. Om jag ändå varit ledig på onsdag. Lite vin blev det ikväll igen, bra mot nerverna, resfeber antar jag ;) Mamma är rädd att jag ska bli alkholist haha...well, den dagen jag dricker en morgon lovar jag att lägga in mig ;) om jag inte är i vegsa dvs ;)

Fick säga hej då till morfar idag...han hade inte mycket ork så jag bara lade mig bredvid han och höll han i handen. Efter ett tag så kom han inte ihåg och tittade på handen och undrarde vem han höll i handen och sen såg han mig och sken upp igen...varje gång som om jag är en ängel som kommit på besök. Han kommer iallafall ihåg mig varje gång <3 älskade morfar <3.

R var här och hämtade katterna idag också...ensamt det blev...mina små hårbollar...tack LaLa för att du tyckte min resväska med kläder var skön att jag nästan fick packat ett kilo katthår också :P Kankse kan ni bo hos mamma nästa sommar igen <3

Kommentarer
Postat av: Nils

Morfar och mormor är gryma....ska till morfar imorgon!

2010-08-10 @ 15:26:05
URL: http://daynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0