So do I look 25 now ;)Back to the top

I fredags så var det MIN dag :D Började med att jag i princip satt uppe hela natten. Ahh, fem på morgonen satt jag och gjorde ett nytt kursschema till hösten. Bästa tejejerna firade mig på kvällen. På lördagen så hade Nina inflyttningsfest och firade lilla mig lite till :) och idag så har jag haft kalas för familjen. Smörgåstårta...mums.

Tack så jätte mycket för alla gratulationer och presenter, det värmer i hjärtat <3 <3 <3 Bättre uppdatering om helgens bravader kommer snart :)


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Väntar ivrigt;) Du har haft en bra helg du, firad tre dagar i rad hehe. Men det är du värd:)

2010-08-01 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0