Blogg bloggBack to the top

Haha, dags och blogga om NY lr, började skriva, men va fan, jag kommer inte ihåg. Ska göra ett album till FB, så då går jag igenom alla bilderna och minnet kanske färskas upp lite. Jag må ha semester, men det finns så mycket annat att göra än att sitta på datan liksom. Man tittar in lite snabbt. Fast jag inte legat och pressat så har jag fått riktig bra med färg på armarna. Ska eftersträva min Australien bränna nu innan skolan börjar haha.

Annars är jag bara så sjukt trött och stirrig över skolan, framtiden, u name it. Vill ju att saker och ting ska gå som jag vill. Detox, är lika med ont i magen och illamående och jag har för det mesta ätit frukt och nötter. Dock gick jag två timmar på bandet i fredags och två timmar idag...ihh hade sån träningvärk igår alltså. Men vad skönt det känns och gymma...resultat nu tack så jag kan komma ur den tjockisdräkten :P

Ska uppdatera om våra utlykter så fort jag orkar, värmen gör väl en lite trött också kan jag tänka mig. Filmkväll med tjejerna igår iallafall och beachen imorgon...ohoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0