As uncertain as before...Back to the top

So here is the deal...jag ska flytta.

1. Men för att jag ska stanna här och flytta inom Santa Monica krävs att två saker klaffar. Mina betyg blir översatta (just nu) och att något av det blir godtaget av SMC så jag kan ta ut ett AA degree efter nästa termin. För att ta ett AA degree måste jag också läsa matte, vilket jag kan inte har behörighet till på rätt nivå på SMC, så jag och Jojjan och andra ska göra det på UCLA om där finns plats.

2. Klickar detta, så antingen åker jag hem med detta degree (så jag får ut nått här), eller så gör det att jag kvalificerar till FIU och jag kan flytta till Florida till hösten, the dream. Ska prata med dem imorgon.

3. Skiter sig punkt nummer ett, så har jag ingen anleding till att lägga pengar på en termin till för jag kan inte slösa mina limited CSN pengar på college och kommer jag då in på FIU senare, så har jag inget CSN till det. Istället är det då the option att plugga i Sverige, i Göteborg då till hösten. Men...om jag skulle komma "hem" i Februari för att allt skiter sig, så vet jag inte vad jag ska hitta på hela våren suck. Får väl komma på någon grym plan som helst ska innebära attt inte komma hem till Sverieg för tidigt :)

I really don't want to come home, but sometimes you got to keep it realistic and "smart"...which is boring, but still I got to think...reason...det är bara det att flytta hem känns lite som att skriva på sitt eget dödsstraff...oki jag överdriver, men you get the point.

Kommentarer
Postat av: Nina

Å vad jag håller tummarna för att allt ska klaffa för dig! Hoppas verkligen att du får möjligheten att komma in i florida. Om inte så är jag inte helt främmande för det där med gbg som sagt:) Lätt att du borde ta något soft jobb utomlands under våren då;)

2010-12-02 @ 10:52:23
Postat av: Anonym

Uppdatera!! :D

2010-12-13 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0