ThanksgivingBack to the top

På thanksgiving så samlades vi Plaza svenskar och firade en svensk influerad thanksgiving. Det blev ingen Tuyrkey eftersom killarna som skulle fixa det var ganska sena på det. Istället blev det kyckling och Maddes köttbullar med fetaost tillsammans med potatismos...mums. Vi alla var i MATKOMA.

Jag och C skulle ta med kladdekaka och kakor, men kladdekakan som hon gjorde blev inte så kladdig och smakad inte så svenskt pga ingridienserna. C bad mig passa kakorna i ugnen medans hon duscha....Why man?...Sry I burnt the cookies :/, men vi hade inte "bakat" dem änå :P  Hon blev lite arg och sa "jag visste det", men really, vem som känner mig ber mig passa något i ugnen.

Kvällen var mysig, men jag försökte hålla mig undan spökhistorierna. Vi avslutade kvällen med Remeber the Titans, som jag skulle hoppa för att jag redan sett den och gå och lägga mig istället, men nope...jag fastnade...den är så bra alltså.

Na na na na, hey hey heyyy, goodbye...


Kommentarer
Postat av: Nina

Mysigt:)

2010-12-02 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0