Apartment sort of finished...Back to the top

Idag gick A och M upp tidigt och stack till Target..."Ska ni med?"...öhh verkligen INTE. Gått upp tidigt varje dag denna veckan och då tar jag mig inte upp för att gå till Target, speciellt inte bakis. Ja, man mår ju som man förtjänar idag, men det är lugnt, är pigg och go och lite huvudvärk har ingen dött av. Ikea levererade lite mer möbler idag så nu börjar allt falla på plats. C har gjort ett reklamcollage och satt ovanför sin säng och jag måste hela tiden medge till att hennes sida är såååå fin...och sååååmycket finare än min sida. Hon tyckte min sida var så tråkig att jag fick nedanstående lila dekoration på min lampa...no thank u.



Nu har vi skruvt ihopa en massa möbler och det återstår att se hur lång tid det tar att gå ner med kartongerna denna gången. Max har även lovat att dammsuga idag...återstår också att se. Vi har en mixer nu iallafall så nu ska det bli nyttigt käkande...tror jag...Max har slått vad att jag kommer gå upp 5 kilo på en månad haha...lr nä det är inte haha...inga mer brownies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0