Basket, vin och kort...Back to the top

Igår hade vi inte speciellt mycket för oss efter att vi alla var klara i skolan och har fredagar "av". Började med att titta på basket som vanligt och det kan vara en av de sporter som jag kan tänka mig att titta på eftersom planen är liten och spelet vänder så snabbt. Lakers förlora med en poäng...buu! Laga spagehtti och köttförssås och köpte kakor och en hel låda sour punsch...love. Fel smaker dock...suck! Sen skulle det tas ett litet glas rödvin för att chilla lite, men det slutade med att jag drack upp flaskan...oops, C ville inte ha. Lite lur så skulle vi spela kort och eftersom jag är så himla vass ;) så kände dem att det var nödvändigt att se till att jag fortsatte med att dricka öl. När de dock slog vad om att förloraren skulle ta en shot, säkra på att det skulle vara jag fick dem tillbaka haha...

Fram med finaste vinglasen ;)

När vi spela tecken så försökte jag luras med fake tecken, men C köpte dem också tyvärr..."du gjorde tecknet"..."det är inte vårt tecken"..."nähä"...hmm...hon skyllde på att jag var helt dragen, men jag fick inte riktigt ihopa det, det var ju hon som slog på fel tecken. Sen gick folk och lade sig och jag satt själv uppe ett tag till...haha...roligt...ahhh mycket är roligt när man är lite lur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0