Basketdag med MaxiBack to the top


Denna dagen har verkligen bara handlat om basket! Vi tog oss över gatan till en katolsk skola som har en basketplan och spelade 21 i princip framför ett altare. Jag vann, så vi spelade bäst av 3 och då vann Max med en jivla poäng tredje ronden, så det blev bäst av fem. Det blev samma sak med 5:e, jag missade när jag hade chansen att vinna, M satte den, så han förtjänade det. Hmm...tror dock att han förväntat sig att min basket skulle vara lite mer tjejig och ja rent av kass. Säger inte att jag är bra, men  jag är iallafall inte kass haha.

Sen gick jag till Ralph's och skulle handla till kvällens basketmatch! Min shoppingkorg bestod av Coronas och doritos så jag kan nog säga att jag vid tillfället av shoppingen måste ha sett ut som riktigt bra flickvänsmaterial ;) Hmm...att påpeka är kanske att öl och doritos blev dagens middag haha...så kanske inte. Tog en runda till gymmet innan så jag kunde okynnesäta lite.
Max bira var i american size haha...
Det är ju Basketball All Star Weekend här nu,
så det vara bara att slå sig ner och se på rookie matchen. The rookies kickade softmore ass, ska tydligen inte ha hänt på 8 år. Lite mer intressant blev basketen då jag fick reda på att vi har vår första svensk i NBA som var med bland rookisarna och blev draftad typ nr 30 i första omgången. Woho! Max försökte berätta lite om spelarna och det hjälpte ju att han sa saker som att nu är han som du tycker är snygg inne igen haha ;)
Bästa shortsen till All star helgen har jag också ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0