Cranky eating...happy LinaBack to the top

Jahapp, mitt dåliga humör gjorde mig hungrig...först glass...sen pestopasta...sen blev det en giga brownie...A och C fick faktiskt smaka...A har rätt...choklad gör tjejer gladare för sen hade jag helt glömt bort vad som var dåligt med dagen när R fråga. Gymmet imorgon iallafall...

Ja, som ni ser har man en hel del att göra med fem kurser och alla är "demanding"...suck...böckerna är nu beställda iallafall. Istället för att köpa böckerna så hyr vi dem för billigare än mellanskilladen jag ändå förlorat på att köpa nya och sälja själv. Och enligt Chegg förtjänade jag hela 6 träd för det som planterades i Guatemala :) Missa dock 10% koden...jivla lurare som låtsades att det var inräknat oxå missa jag den där halvt genomskinliga texten som sa...skriv in denna koden för att få det prsiet vi visat dig typ. Aja böcker till 5 kurser blev 140 dollar med shipping istället för typ 500 dollar.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0