I love pinky toes...Back to the top

Ludacris har sin låt som heter how low can you go som antagligen är med i Alvin och gänget 2 eftersom "how low can you go" sjungs med chipmunk röst. Problemet är bara att jag och Jenny har istället sjungt "I love pinky toes" haha...jag svär det hörs som att dem sjunger så. Bara det att när en amerikansk vän fråga...vad betyder det? så förstod vi att det made no sense at all att sjunga det...non at all. Jag har tänkt mig typ tånaglar målade i rosa...bisarrt jag vet. Men fortfarande tycker jag ändå att min och J version är bättre och kanske var det så att det hela började på fyllan och sen bara blev det "I love Pinky toes" helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

I love pinky toes, I love pinky toes :p

2010-02-14 @ 03:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0