Jenny is gone baby gone...Back to the top

Idag åkte Jenny hem, tyckte gott att hon kunde stannat en vecka till eller varför inte flytta hit :) Men allt har sitt slut! Hon gick upp tidigt för att vara trött till planet och kunna sova där. Jag fick också gå upp tidigt eftersom de skulle fixa med vattnet här igen och var tvungen att duscha innan 8. Kl 9 skulle jag sitta på datan och adda en kurs som de utökat ändå, men jag sov bara tre timmar inatt så var aningen sliten. Iväg till IHOP (international house of pancakes) och käkade frukost/lunch och J beställde in ett berg av pannkakor med cheesecake och jordgubbstopping. Pannkakorna här är tjocka dessutom! Jag beställde crepes med nutella och jordgubbstopping och det var gott, men jag kom på att jag hellre bara haft en fet burk med nutella att käka endast...I love :) J åt inte ens hälften av sin hög haha!

Sen var det dags för henne att förbreda sig för taxin och jag skulle skicka med henne lite onödiga saker hem, men det är svårt att se vad som är onödigt...kanske någon dag behöver jag detta plagg...J var tuff mot mig och packa ner lite saker haha. Kände mig nöjd, men fick sedan lite panik...ähh du får öppna väskan, jag behöver nog den vita kjolen ändå haha...såg för mitt inre att jag sprang efter hennes taxi och skrek...jag behöver nog mina röda shorts ändå eller något haha. Vi kramades adjö och helt plötsligt kändes det sååå tomt...

Det har varit ett nöje att ha J här, hon är så lätt att umgås med och förstod att jag har en vardag här och hade lite att göra, men klarade sig själv med bok och pool då :) Kanske kommer hon igen...we will miss ya x-tra roomie...

Haha...fick precis mess om att hon var safe and sound på flyget och behövde inte lämna LA utan att se en kändis...hon såg the one and only MR BIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0