Las Vegas utgång 1Back to the top

Jag har ju redan berätta om vår förfest hehe...som var så bra att den joinar in i toppen av allt som hände i Vegas. Vi gick ut och festa på en klubb som hette blush tror jag. G hämtade oss med och min och Jennys gång till bilen var allt annat än rak! Skulle jag säga något i stil med titta mitt hår, men det blev något med whore istället för hair och fick frågetecknet...kallar du dig själv för hora!? I meant hair...G trodde inte att vi skulle komma in...tji fick han...när vi stod i kön var vi så roliga och snygga att väl framme vid kassan fick vi frikort till en klubb vi redan tänkte betala för. Kan ha hjälpt att Jenny dansa med den kvinnliga vakten haha...hur det kom sig vet jag inte...LOL.

Fan vad lur man kan se ut då...

Jenny och vakten...

När vi lämnar klubben så kör en kille upp sin Landrover och G fick sitta i bagaget, de andra i baksätet och trängas, medans jag fick framsätet. Bilen hade en taklucka...och vad gör man i en taklucka i Vegas...WOHO ;) De berätta för mig att det är olagligt och bara får göras i limousin och jag måste ha sett fruktansvärt beviken ut för killen öppnar takluckan och säger "Go for it"...ahhh...what a feeling! Absolut i toppen! Fick dock reda på att han bara helgen innan åkt i finkan för samma sak...som han offra sig för mig haha.

Vi tyckte det var en toppenide att fota oss med diorkillen, vi missade nog dock att det inte skulle se så bra ut.

J hittade en rik colombian och en basketspelare hehe...C hittade tre amerikaner...jag var väl som vanligt på tok för kräsen lr nått för brist på beundrare hade vi inte ;) Det festades vidare till klockan 8 på morgonen eftersom vi slutade upp på en hemmafest där jag dj:a hehe...lr rättare sagt såg till att ingen annan valde musik...colombianerna diggade bag in the box iallafall. Lägenhetens balkong hade en sjuk vy över Las Vegas/the strip! Vi satte oss i en taxi hem till vårt hotell där folk satt och spelade även vid denna tiden. Det var många som tittade på oss, jag som trodde detta var Vegas och att detta var fullt normalt.

C o leopardkudden var ett fint danspar större delen av efterfesten...

U got to help me out...it's all a blur last night...;P

Där staplar vi tre in på restaurangen och ska ha frukost. "Anything to drink"...."No thank you, we already had to much"...servitrisen kom in med tre stora vattenglas. När vi ska lämna så säger C åt mig att hjälpa henne ur soffan vi satt i...jag som skulle ut bakom henne knuffar henne av soffan och hon hamnar på golvet hehe...frukostpersonalen kände igen oss händanefter och sa..."Don't fall this time". C försökte fögäves förklara att hon blev knuffad haha. Efter frukosten damp vi rakt ner i sängen, klockan var då 9. Vi vaknade kl 12 igen och man kan säga att humorn var så låg att jag inte ens vet att ifall det får kallas humor. "Slagträ" har iallafall blivit ett internt skämt då det bodde ett gäng basebollspelare på hotellet.
'
Utsikten när vi kom till efterfesten...

Utsikten när vi snart skulle lämna...

Strumpbyxorna överlevde inte natten...

Sen var det var sightseeing på schemat, men först lite poolhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0