Marilyn Monroe + Jenny = 4-everBack to the top

Vi tog bussen till LA ink igår och inte för att låta främlingsfientlig, men det såg ut som vi satt på en flyktingbuss. Till och med reklamen och allt var på spanska...huh. Kollektivtrafiken är sämst här alltså! Hursomhelst så var vi osäkra på när vi skulle av och tänkte att vi kanske åkt förbi, men när bussen säger La Brea så gjorde jag ett whii, bara det att Jenny gjorde samma sak så det blev lite ljudligare och aningen mer entusiastiskt än vad det skulle haha...ja då vet alla var vi ska av. In på LA ink och fyllde i massa papper om att dem avsäger sig allt ansvar typ. (Kmr ihåg när jag skulle surfa i Australien och fyllde i ett sådant papper där det stod typ "du kan dö av att surfa med oss, men vi är inte ansvariga, närmsta sjukhus är i Brisbane...hmm åkte vi inte precis 9 timmars buss därifrån...var inte så säker på att jag ville surfa mer då haha).


Hon provade först en påsklistrad version av sin tatuering som han skulle tatuera efter och sen var det bara upp på britsen och lägga sig. Jag var mer nervös än vad Jenny var, hon var cool lugn, men sen är det också hennes fjärde. Hon fick beskriva för mig hur det kändes för just då kände jag aldrig i livet att jag gör en. Tatueraren var shysst och småpratade lite med oss och jag sa till han att han kanske rent av får göra en på mig också om en månad eller något när jag tänkt över det hela lite till.


Ja så här ser den ut...jag tycker den är dödshäftig och det är inte många tatueringar jag gillar, men om jag gör det så skulle jag fortfarande aldrig sätta dem på mig själv. När J var färdig var jag sjukt sugen, men jag vet inte exakt hur min ska se ut innu..vet bara att det ska vara ett L i skrivstil med några små stjärnor runt, så när jag har skrivkramp i framtiden så ska jag bara vända på handen och se att L är en stjärna på insidan av min handled och peppas hahah...jaja vi får se om det blir ett återbesök till LA ink kanske...I'm in no hurry.

Kommentarer
Postat av: ottilia

Vet du hur avudsjuk jag är på dej, haha ;)

2010-02-10 @ 07:55:52
URL: http://alltidottilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0