My first day at school part 2Back to the top

Efter journalsitiken bar det av hemmåt för att luncha hemma med C och A men busschauffören bara stanna och klev av bussen. Det skulle bytas busschaufför, men den andra var sen och vi vänta i en hel evighet. Hungrig, trött, mega törstig och sliten blev det en fet baguett på quiznos och lite sol på balkongen. Följde dock med C och A tillbaka till skolan när de skulle fortsätta sin dag för att hämta mitt student ID och kolla upp böcker.

Ställde mig i en 200 meter lång kö och tänkte att jag får ta och ringa och messa mycket för att fördriva min tid, jag han dock inte ta upp mobilen ur väskan förrän en kille prata med mig. Efter 5 min visste jag hans livs historia och sen pratade han om serier, böcker, skola...allt...och malde i en hel jävla timme. Tänk er en person som lyckas prata ihjäl mig av alla människor...under denna timmen fick jag själv sagt 5 meningar...tre av dem var "nej du får inte adda mig på facebook eller skicka mig utdrag av din novell". Skulle ju stå med han i kön i en timme så jag fick ju vara någerlunda trevlig, men det gick inte så bra att hålla uppe fasaden tyckte jag då alla runt omkring verka förstå att jag var besvärad, men inte han. Försökte göra en ursäkt om att jag skulle till bokhandeln och han bara men jag följer med dig..."NEEEEJ",oxå börja han prata om nått annat...suck. Inte ens när jag tog upp mobilen och ignorera han och skrev mess så sluta han prata. När jag äntligen är färdig så säger han "Next time I see you on campus I'm gonna buy you a coffee...I'm gonna find you" CREEPY. Jag är för trevlig för mitt eget bästa alltså och jag var inte ens trevlig egentligen. Har mitt ID nu iallafall, men minen på kortet säger allt om vad jag kände för den senaste timmen. Anels kommentar blev att det tydligen var många killar som besvärar mig...ska jag ta det som en komplimang eller?...ska börja bära en sticker som säger "Leave me alone"...som jag givetvis tar av när jag väljer det ;)

C och M.s dag har ändå varit värst...de har crashat hela dagen...Max har förvisso fått sina kurser, medan C inte fick någon och skulle få svar nästa vecka...suck...man vill ju bara få rätt på sitt schema...jag har nog haft tur med det. Det har varit en busy dag och jag tror nog att hela veckan kommer att vara busy. Ska störta i säng nu och förhoppninsvis sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0